Venice 77 - Homily of the Farmer: نقد و بررسی فیلم کوتاه آلیس Rohrwacher
Homily Farmer یک اقدام سینمایی در قالب یک فیلم کوتاه است. داستان فاجعه تک فرهنگ ها در نگاه آلیس رورواکر.
توسط الساندرو کاواجیونی -14 سپتامبر 2020 16:38
بیش از یک فیلم ، یک اکشن. یا عملکرد. Homily Farmer سینمایی است که به یک درخواست شکل می دهد. در یازده دقیقه شدید آن ما به درام دنیای محو گوش می دهیم. واقعیت دهقانی که در تغییرات سریع بارها فراموش شده است. برای کارگردانی این اقدام (سیاسی؟ اجتماعی؟ هنری؟) آیا آلیس رورواکر ، کارگردانی است که با بازی Lazzaro Felice به حق وارد پانتئون سینمای جدید ایتالیا شده است. همچنین به همین دلیل Pelia Homily او یک پروژه ستودنی است ، که امیدوارم فوریتی را که او از آن صحبت می کند ، با ما در میان بگذارد.
درام تک فرهنگی
دهقانان دهقانی cinematographe.it
مراسم تشییع جنازه در مرز بین سه منطقه برگزار می شود. کشاورزی دهقانی به طور نمادین مدفون است. تولید مثل عظیم کارگران با دهقانان گریان به فلات آلفینا کشانده می شوند. سپس ، یک بولدوزر پرده ای از زمین را گسترش می دهد تا انتهای آن مشخص شود. به این ترتیب آلیس روروخر شرایط یک فرهنگ هزاره را خلاصه می کند. او به عنوان دختر زنبوردار رابطه ضروری بین انسان و طبیعت را می داند که امروزه به طور فزاینده ای در معرض خطر قرار دارد. او در این باره با دوست و هنرمند خود JR صحبت کرد ، که با او Homily Peasant را خلق کرد. حتی بیشتر ، مرزهای بین آثار هنری مناسب و معاصر سینما به واسطه یک پیام شکسته شده است. عکس ها یک عمل هوایی را انجام می دهند ، مسیر افتخارات تشییع جنازه را از بالا نشان می دهند. نگاه گسترده با کلوزآپ دهقانان تلاقی می یابد. سخنان آنها دور از گفته هایی نیست که سالها در گزارش های تلویزیونی یا گلایه های عمومی گفته اند. با این حال ، شاید به لطف مراقبت از نقاط هرگز مزاحم دستگاه ، وضوح خلع سلاح شده ای حاصل شود.
دهقانان دهقانی cinematographe.it
وضعیت کارگران Orvieto برای سالها بحرانی بوده است. این مناقشات پیرامون گسترش بدون چالش تک فرهنگ فندق است. "نوکیولا ایتالیا" در امبریا امضا شد ، توافق نامه ای با شرکت فررو که پوشش سطح هفتصد هکتار از مزارع جدید را تا سال 2025 فراهم می کند. نتایج این سیستم ها برای دیدن همه وجود دارد. حاصلخیزی زمین شروع به آزار می کند و کشاورزان خواستار بازنگری در یک مدل کشاورزی هستند که نشان دهنده نابینایی اجتماعی باشد.
با فراتر رفتن از محدوده های صفحه نمایش ، اقدام همیلی کشاورز در روزهای قبل از جشنواره فیلم ونیز ، جایی که این فیلم کوتاه خارج از رقابت ارائه شد ، ادامه یافت. عکس های JR ، با تأثیر فوق العاده ، به عنوان یک مکمل ضروری همراه با بینایی هستند. آنها می گویند ، یک بار دیگر فوریت پیام را می گیرند ، از مبارزه ای سخت علیه گسترش تک فرهنگهای فشرده و تخریب سرزمینهای ایتالیا. سخنرانی ، البته ، دارای ارزش جهانی است و با ارائه یک مشکل مشترک با تصمیم هنری ، با اروپا صحبت می کند.
دهقانان دهقان برای زندگی
دهقانان دهقانی cinematographe.it
فریاد می زنند: "تو ما را دفن کردی". اما علی رغم این عنوان ، دهقانان دهقان فریاد امید است. تصاویر هوایی گورستان کشاورزی تحت سلطه فندق به ما می گوید: "این همه نیست." بنابراین مراسم تشییع جنازه یک مراسم حیات آور است. عملی (سینمایی) با ارزش انحصاری. این سخنان مهلکی را که داستان روزنامه نگاری را تسخیر کرده است از بین می برد و می گوید "ما اینجا هستیم". آلیس رورواکر متن هایی را که در طول این کوتاه خوانده می شود ، نوشت که ارزش مستند دارد. مثل یک گزارش تلویزیونی اما با یک نیروی تحول آفرین. البته امید این است که کوتاه در جایی که انتخاب می شود نشان داده شود. از این نظر ، ایده هارد بک هایی که به منطقه ای که فیلمبرداری می شود منتقل می شود ، اغراق تئاتری نیست. در واقع ، این یک نیاز انسانی است. دهقانان آنها را به صورت یک بدن واحد حمل می کنند. با هم حتی می توان آنها را از آسمان دید و نمی توان آنها را نادیده گرفت.