کتاب بینش: نقد و بررسی فیلم توسط کارلو اس. هینترمن
اولین کتاب داستانی توسط مستند پالایش شده کارلو اس. هینترمان ، کتاب دید ، فیلم افتتاحیه هفته بین المللی منتقدان در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز است.
پس از The Dark Side of the Sun ، همکاری هنری بین Carlo S. Hintermann و Lorenzo Ceccotti (LRNZ) به صفحه نمایش بزرگ بازمی گردد ، و این کار را با یک تخیل فرهیخته و تصفیه شده انجام می دهد: کتاب چشم انداز. اگر در مستند 2014 هر دو کارگردان را امضا کنند ، با این فیلم - به عنوان افتتاحیه هفته منتقدان در ونیز 77 - کارگردانی بازی Hintermann است ، در حالی که Cccotti به طراحی بصری می پردازد و پوستر باشکوه را امضا می کند.
کتاب چشم انداز یک فیلم کامل نیست ، زیرا یک شکاف آشکار (و در بعضی مواقع ناراحت کننده) بین کیفیت تصویر غیرقابل انکار و فیلمنامه ای دارد که همیشه موفق به مطابقت آن نیست. این یک تجربه است که نمی تواند همه جانبه باشد ، زیرا وقتی شروع به غوطه ور شدن در جو می کنید ، یک سر و صدا وجود دارد که فرصت لذت بردن کامل از فیلم را برای بیننده نمی گذارد. شاید بهترین راه برای تجربه کتاب چشم انداز این است که به زیبایی شناسی Hintermann (و Cccotti و Terrence Malick که به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کند) به روشی غیرمنطقی بپردازید ، بدون اینکه از برخی اقدامات و قسمت ها س askingال کنید.
کتاب بینش: پزشکی انسانی
داستان هینترمن و مارکو ساورا در دو خط زمانی اتفاق می افتد که در یک بازی میتمی سایکوزیس و تداوم روح تلاقی می کنند. از یک طرف ، ما در دانشگاه معاصر هستیم ، در دانشکده پزشکی ، جایی که جراح سابق Eva (Lotte Verbeek) برای انجام تحقیقات می رود. از طرف دیگر ، ما در یک کاخ نجیب پروس در قرن هجدهم هستیم که همان زن الیزابت است ، بانویی که توسط شوهرش (فیلیپو نیگرو) سوund تفاهم نشده و مخفیانه عاشق دکتر یوهان آنموت (چارلز رقص) ، دکتر و فیلسوف مسئول مراقبت از او است. خانواده.
پیش نمایش فیلم را تماشا کنید
جهش به گذشته دقیقاً توسط تحقیقات اوا ، که در کتاب بینایی یا رساله ای نوشته شده توسط آنموت در مورد تجربیات پزشکی و رویکرد او نسبت به بیمار است ، معرفی شده است. در واقع آنچه اوا از خود می پرسد این است که چه لحظه ای دقیق است که چهره دکتر گوش دادن به بیماران را متوقف می کند و شروع به درمان آنها به عنوان بدن بدون حق نظر و گفتار می کند: به طور خلاصه ، وقتی دارو دیگر متوقف شد علوم انسانی برای پوشیدن لباسهای سفت و سخت علم ناب. البته علاقه اوا تحت تأثیر تاریخچه شخصی وی و - مهمتر از همه - پیوند ابدی وی با آنموت و مراقبت از وی است.
کتاب بینش و نامه ها
در حالی که اوا به خواندن کتاب ادامه می دهد ، همچنین توسط مربی خود (Sverrir Gudnason) نیز کمک می کند ، او یک جنبه پنهان از زندگی آنموت را کشف می کند که درهای یک جهان کاملاً علمی را باز می کند ، واقعاً توسط نیروهای فوق طبیعی تعیین می شود. در این مرحله ، شخصیت های ماریا (ایزولدا دیچاک) ، خدمتکار دکتر و والنتین (روکو گوتلیب) ، پسر مورد علاقه الیزابت ، می شوند. به ویژه ماریا ، رابطه ای ممتاز با طبیعت مخفی چوبی دارد که کاخ را احاطه کرده است ، جایی که یک درخت جادویی بزرگ که در آن سایه های مرده زندگی می کند پیروز می شود.
دقیقاً این منطقه مرزی بین زندگی و مرگ ، در ازدحام حضورهای پنهان ، در پیشرفت آشفته موجودات مرموز ، در جذب اجسام بی جان و بازگشت آنها به چرخه طبیعی زمان ، مهیج ترین عنصر زیبایی شناختی کل فیلم است. در این بخش ، از یک ذهنیت عرفانی به مرحله تاریخی که بی خردی به عنوان واپس گرایانه و خطرناک سرکوب می شود ، قلب تپنده فیلم و زندگی خود احساس می شود. با وجود تلاش کسانی که می خواهند همه جنبه های طبیعت و پیروزی آشکار آن را منطقی کنند ، رمز و راز حیات و مرگ در تمام انرژی اولیه آن پابرجاست.
کتاب چشم انداز: داستانی در تصاویر
طرح پر از ایده های فلسفی ، که همیشه در گفتگوها به خوبی بیان نمی شود ، اما به خودی خود می تواند مجموعه ای از تصاویر به یاد ماندنی را به نمایش بگذارد. توجه به جزئیات و اختراع زیبایی شناختی ، الهام بخشیدن در خلق لحظات کاملاً اصلی و ادای احترام به خوبی در متن ، از نقاط قوت واقعی فیلم است. به طور خلاصه ، ظرافت داستانی که در قرن هجدهم ایجاد می شود ، می تواند تحریفات سطح داستان معاصر را که شاید - از برشهای زیاد ویرایش رنج می برد ، جبران کند. از طرف دیگر ، شما می توانید انتخاب حفظ صحنه های دیدنی را که از نظر بصری پیشنهاد می شوند ، درک کنید ، زیرا این مواردی است که کتاب دید را به محصولی تبدیل می کند که ارزش دیدن را دارد.
بین چشم اندازهای "à la Malick" و عکسهای شاقول این احساس شادابی در تابلوها را ایجاد می کند ، جایی که تصویر در ابتدا حرکات نامحسوس و سپس مشهود زندگی می کند ، هینترمان جهت شگفت انگیزی را اتخاذ می کند که در بیش از یک لحظه مخاطب را لال خواهد کرد. کتاب چشم انداز فیلمی است که در آن فرم غالباً بر محتوا غنی است ، مملو از ایده های جالب اما سزاوار توسعه کمتر متعارف (مطابق با ارائه آنها از سوی دیگر) است. با این حال ، هنوز تجربه ای در تئاتر وجود دارد زیرا به ندرت می توان چنین الهام زیبایی را در سینما یافت (در همه سینما