کودکان خورشید: نقد و بررسی فیلم مجید مجیدی
مروری بر کودکان خورشید ، فیلم کارگردان مجید مجیدی درباره جستجوی گنج توسط گروهی جنایتکار از کودکان.

توسط مارتینا بارون -6 سپتامبر 2020 ساعت 16:45

چه گنجی برای هر یک از ما وجود دارد. برای بعضی ها این یک کالای مادی است ، برای بعضی دیگر یک شخص یا یکی از اعضای خانواده عزیز ، برای بعضی دیگر رویایی که می تواند روزی به واقعیت تبدیل شود. اما برای کسانی که یک گنج ، به سادگی ، گنجی ساخته شده از طلا و پول است که می تواند صاحبان آن را برای همیشه حاکم کند ، وجود دارد. اما ، حتی بدون تمایل به ثروت بیکران و بدون ارائه تمایل به قدرت ، کسانی هستند که برای این راحتیها فقط برای دادن یک زندگی آبرومندانه و آبرومندانه به مادرشان مشغول می شوند و یا دیگر مجبور نیستند به روشی جنایتکارانه ادامه دهند. تنها راه حل برای حمایت از خود.

این همان چیزی است که این گنجینه برای شخصیت اصلی Ali of Sun Sun ، فیلمی از کارگردان مجید مجیدی ، نمایندگی می کند که از بازی در جستجوی چیزهای گرانبهای سپرده شده در زیر زمین یک مدرسه ، خیلی زود این ماموریت گروه شخصیت های اصلی را به فرصتی تکرار نشدنی برای خیلی جوان تبدیل می کند. ، همه را مجبور به تأمین هزینه های زندگی خود و خانواده شان در غیاب هیچ شخصیت پدر و مادر و پدر و مادر کردند. اما برای حفاری در زمین خمیر شده یک ملک خصوصی مانند مدرسه خورشید در کارهای مجیدی ، کودکان برای اولین بار در زندگی خود باید در این موسسه ثبت نام کنند و آموزش ببینند. دیگر فقط سریعترین راه برای سرقت چرخ ها از ماشین یا دادن صحیح سر نیست ، بلکه یک آموزش واقعی است که شخصیت های موجود در سمت انسان را نیز لمس می کند ، در حالی که انسجامی در هدف نشان می دهد که در انتخاب های هر یک از افراد منعکس خواهد شد در فیلم

کودکان خورشید - سینمای کودک مجید مجیدیسون ، فیلمبردار
سینمای کودک مجید مجیدی ، از نظر حرکت ، سرعت ، زانوهای پوستی ، کوهنوردی چند متری از زمین. این رفت و آمد مداوم است که باعث می شود کودکان خورشید فیلمی پویا در بازنمایی روح این جوانان باشد ، که اغلب به جای آغوش گرفتن از فرصت ها ، از مدرسه فرار می کنند ، و در عوض در فیلم نویسنده در یک فضای مناسب قرار می گیرند. به رشد ذهن و روحیه صادق ، و همچنین در یک متن ساده اما موثر است که قلب کل موضوع را تسخیر می کند.

و اگر بچه های خورشید دقیقاً با این جابجایی به سمت بالا و پایین ، به پهلو و به سمت مرکز مشخص می شوند ، جایی که شما هرگز وقت برای توقف ندارید ، همچنین در تحقیق شامل کثیف شدن و خزیدن در گل است که کار دوباره کشف می کند کودکی صرف جستجوی آن گنجینه شبح شد. بنابراین نشان دادن عجله غیرقابل جبرانی که به نظر می رسد دقیقاً به شخصیت های فیلم او تعلق داشته باشد ، این همتایی بازتابنده تر و در عین حال فوق العاده دراماتیک آن است که احساسی را که معمولاً از لطافت ذاتی بچه های کوچک ناشی می شود ، در اینجا کشف می کند. از یک گالری که در پایان آن ، آنها امیدوارند که آنچه را که بسیار بدنبال آن بودند پیدا کنند ، اما یک گزینه معتبر و هیجان انگیز مانند مطالعه ، استفاده از خود برای چیزی که در آن خوب است ، یکی را دوست دارد ، بهره برداری از همدلی معلمانی که الهام گرفته شده اند و باید به نوبه خود منبع الهام باشند.

درسی که باید یاد بگیرید تا زمانی که بچه ها زنگ بزنند ، فیلمبردار
مجیدی با ساختن زندگی دوگانه فیلم خود ، از هیچ یک از جنبه های آموزشی و بازی که کودکان به آن احتیاج دارند ، غافل نمی شود ، همچنین می داند که چگونه باید در فیلم جنایی و "اشتباه" فیلم بسیار سخت کار کند ، و اجازه ندهد سرنوشت برای بهتر دخالت کند. ، اما مطابق با انتخاب هایی که هرکدام از شخصیت ها برای انجام دادن هدایت می شوند ، عمل می کنند.

در میان گل و لای آب آلوده فاضلاب های اکتشاف شده ، با آن کثیفی که هرگز آزار دهنده نیست ، اما بعد از ظهرهایی را که در وسط برخی از بازی ها برای آلوده کردن دستان خود به ذهن خطور می کند ، ابهامات کشوری را نشان می دهد که بی دفاع ترین ها می توانند به این صورت بیایند مورد بهره برداری و از آن بخش بی گناه تر که باید بی عیب و نقص باقی بماند. فیلمی ملایم به نظر می رسد ، اما فقط وقتی افراط و تفریط درس خود را داده باشد ، تمام وقت لازم را می گیرد تا ایده خود را به وضوح در ذهن داشته باشید ، تا زمانی که صدای زنگ را نمی شنوید.